CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 May 2009

Iman@Midvalley

bekas mkn, botol air yg sempat mama beli...

iman lapar susu la mama...

iman at Toy r Rus


iman & opah di parking kereta

yeah..yeah..iman dah sampai..

bila la..nak sampai ni

dlm keta onthway ke midvalley
akhirnya aku kuar gak ptg ni p midvalley...xdela sbnrye kuar g jejln je smbil shopping sket...aku ni mmg pantang asal kuar je mesti nk tgk tmpt baby la, msk kedai baby laa, suma aku nk jelajah...mane laa xbeli, kdg hubby boring aku lama sgt pilih, dia dh ntah kemana pginye....arini pun mmg tujuan nk beli toy utk iman tp bhg toy xbyk sale...so xjdla...pastu aku bru tringt nak beli bekas minuman & makan utk iman dekat butik Hallamark...sso jom ah kita lyn jela pics yg menarik kt sana...(ceh! menarik ke?).....

No comments: