CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 July 2009

LEPAK..

tghari..lepak2 dulu......semua dok layan CD tranformers...
septg...mama n iman.............

aksi2 anak buah n abg aku at pool........

Last week semua sepupu iman dtg umah (anak kak aku n abg aku) ....hubby aku x dpt bersama sbb kursus kat Cyberjaya..so x dpt la kami nak bergambar bersama...tak pa next time ada lg...tgk la muka iman yg monyok 2....iman ni aku x brp berani nak bg dia turun mandi coz iman x brp sihat...dulu pernah aku bwk mandi, pas2 esoknya ke bwk klinik..iman deman...so bila iman dah 1 tahun, br mama bg mandi kolam yeak.......:0-

3 comments:

RiEda96 said...

sian iman tak dapat mandi.. takpe nanti besar cam abg irfan kita mandi sma2 ek..

ImanRifqi08 said...

ya la..cian iman..mama ni x kasi..abg ifran cepat la dtg umah iman..kite mandi sama2..:-)

MamaAimy said...

cantiknyerr buggy iman.... bilalah aimy nak dpt buggy mcm tu....