CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 August 2009

~JAWAB TAG ~

Aku ni x pernah jawap TAG ni..he..he..kali ni nak toray jawap...
bab jawap TAG ni aku x berapa pandai..tp aku cuba demi biras aku..he..he...

Setiap blogger mesti menyatakan 10fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:-
1~ Suka tidoq..dulu masa pregnen aku leh tidoq dr pagi smp petang....
2~ Suka bersih kipas, pantang tgk kipas kotor cikit..
3~ Suka bc Novel ( dah dekat beratus2 hinggit gak la novel yg aku beli ms bujang la..)
4~ Suka Shopping (pantang tgk baju budak..dulu lum kawin beli tuk anak buah la ni tuk anak aku la..)
5~ Suka mkn Stimboat ( pernah gak aku merajuk dekat 2 ari coz hubby aku x bwk mkn stimboat 2..he..he...)
6~ Suka beli brg make-up, tp aku x suka pakai...
7~ Suka mengusik anak buah sampai diorg menangis..ha..ha...
8~ Suka masak maggi bandung...sedap..adik aku ckp leh bukak kedai...cewah..
9~ Suka membebel..yg selalu kena hubby aku...
10~Suka berinternet..sampai kui 2 pg pun ada.....
K lah...aku dah JAWAP TAG dr Biras aku RIEDA96...so aku nak TAG dr
SELAMAT MENJAWAB..

No comments: