CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 October 2009

CeRiTa Raya LaGi....

N3 kali ni aku nak citer pasal raya lagi......4 Syawal, aku n fmly beraya di Felda Ijok....so perjalanannya dlm 45minit kalau melalui batu kurau...
yang memandu kali ni adik bongsu aku...melalui batu kurau jlnnya mmg bengkang bengkok cikit...tgk la hubby aku menahan nak muntah n pening kepala.....ha..ha....

Malam 2 kami sekeluarga singgah di Taiping utk menikmati makan malam....tp semua tempat penuh....iman ni plak asyik melekat jer kat abahnya.....


5 syawal, bertolak ke Kedah...beraya di rumah kawan kakak ku...di Alor Setar...dekat 3 jam gak la perjalanan.....

Balik beraya aku sempat lagi singgah kat pekan rabu tgk apa yang patut.....x de brg pun yg aku beli.....Tahun ni mmg beraya sakan la aku n Iman..coz tahun lepas aku dlm pantang......

Aksi2 Iman dlm kereta sementara nak sampai Alor Setar.....

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

waa jauh sungguh perjalanan syawal abg iman ni..sampai penin2 abah dlm kete ye..iman ok ke? :)
*pepun mesti bestkan beraya, beraya sakan!!

ImanRifqi08 said...

iman cover thn lepas punya...best sgt,suka iman dpt dera abah...