CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 February 2010

~Birthday Mak - Part 2~

M'mandangkan ari sab2 tu cuma acara potong kek jer, so aku decide tuk sambut my mom b'day kat Air terjun Pangsun tuk buat BBQ , lagipun dah lama aku adik beradik x b'kumpul sama..pagi2 lg tepat 5.30 pg aku n hubby dah bertandang ke pasar borong selangor mencari ikan yg segar bugar lg...walaupun mengantok aku n hubby gagahkan jgk ke sana...demi melihat mak aku gembira....
aku n iman yg paling hepi sekali coz dah lama kami x mandi air terjun..iman plak ni lah first time..sejuk sampai mengigil2 pun nak dok dlm air 2 lama2...risau gak aku ni takut dia deman balik nnt....tp alhamdulilah iman x dpt deman n selsema..





2 comments:

amirakim said...

amboii....lama x update no.dah malas la tu.hehehe...akak wat la n3 umah baru.x sabar nk tgk.

ImanRifqi08 said...

x de masa nak update..ni bos x de leh la mencelah cikit..kat umah sibuk ngan iman..insyaallah n3 umah br nnt akak update:-P